Zapewnienie prywatności

W tej sekcji wyjaśniamy obowiązujące w Banku Handlowym w Warszawie S.A., działającym pod marką Citi Handlowy (dalej „Bank”) zasady przetwarzania wszelkich informacji, jakie Użytkownik może nam udostępnić podczas korzystania z aplikacji Citi Mobile® (Aplikacja). Naszym celem jest maksymalna ochrona danych użytkowników naszej Aplikacji.

Jeśli Użytkownik przekaże nam informacje stanowiące jego dane osobowetakie jak adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, numery telefonu i faksu lub inne informacje identyfikujące, to informacje takie nie będą ujawniane w jakiejkolwiek formie podmiotom trzecim, chyba że wcześniej zostaniemy przez użytkownika do tego upoważnieni lub obowiązek ujawnienia tych danych wynikał będzie z mocy obowiązującego prawa. Informacje dotyczące transakcji klienta będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi w naszym Banku zasadami bezpieczeństwa i poufności, które zapewniają m.in. to, że informacje te są chronione zgodnie z zasadami dotyczacymi ochrony tajemnicy bankowej, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa.

Pliki cookies

Pliki cookies są to pliki zapewniające przechowywanie informacji lub uzyskanie dostępu do informacji już przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika Aplikacji.

Informacje dla użytkowników Aplikacji:

Jakiego rodzaju plików cookies używamy?

Pliki cookies używane przez Bank nie przechowują danych osobowych i wykorzystywane są między innymi do zapamiętywania preferencji użytkowników oraz do zabezpieczenia Aplikacji. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na instalowanie plików cookies, może to spowodować brak dostępu do aplikacji lub jej nieprawidłowe działanie,

1. W ramach aplikacji Citi Mobile® wykorzystywane są poniższe rodzaje plików cookies:

- Pliki cookies trwałe - są zapisane na urządzeniu, z którego korzysta użytkownik, nawet po opuszczeniu przeglądanej strony internetowej. Celem przechowywania i uzyskania dostępu do tych informacji przez Bank jest zapamiętanie wybranych przez użytkownika preferencji podczas odwiedzenia danej strony internetowej jak na przykład zapamiętanie nazwy użytkownika przy logowaniu do Aplikacji. Celem tej funkcji jest umożliwienie automatycznego uzupełnienia pola nazwy użytkownika na jego urządzeniu końcowym przy ponownym uruchomieniu Aplikacji. Użytkownik końcowy wyraża tym samym zgodę na przechowywanie tej informacji na swoim urządzeniu końcowym. Aby usunąć nazwę użytkownika należy zaznaczyć zapamiętaną już nazwę a następnie z menu wybrać opcję „Edytuj” i kliknąć ikonę „kosza”.

- b) Pliki cookies sesji - są niezbędne do utrzymania właściwej wymiany informacji pomiędzy serwerem i przeglądarką, a tym samym do możliwości poprawnego wyświetlenia zawartości odwiedzanej strony w tym Aplikacji i korzystania z funkcjonalności w niej zawartych. Celem przechowywania i uzyskania dostępu do tych informacji przez Bank jest identyfikacja danej sesji (dialogu pomiędzy Aplikacją a serwerem) oraz Użytkowników końcowych ( komunikujących się z serwerem w tym samym czasie.

Ochrona danych osobowych Klientów Banku Handlowego w Warszawie S.A. - zobowiązanie do zachowania poufności danych dotyczących Klientów

Naszym celem jest umacnianie zaufania do Banku poprzez zapewnienie optymalnej ochrony powierzonych Bankowi informacji. Klient ma możliwość dokonania wyboru w zakresie sposobu przetwarzania swoich danych. Zachęcamy do podjęcia takiej decyzji, która da nam możliwość oferowania produktów i usług wychodzących naprzeciw indywidualnym oczekiwaniom i potrzebom finansowym.

Priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo danych osobowych Klientów. Dane te chronimy stosując zgodne z obowiązującymi przepisami zabezpieczenia fizyczne i elektroniczne oraz wysokie standardy określone w procedurach Banku. Nasi pracownicy są szkoleni w zakresie odpowiedniego przetwarzania danych Klienta. W przypadku powierzenia wykonywania usług podmiotom trzecim, wymagamy od nich stosowania takich standardów ochrony informacji, jakie obowiązują w Banku.

Zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Klientom przysługuje m.in. prawo do:

- żądania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania swoich danych osobowych,
- dostępu do swoich danych osobowych,
- zmieniania swoich danych,
- żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych w celach marketingowych.

Zrealizowanie tych uprawnień jest możliwe za pośrednictwem:
- CitiPhone - 0 801 32 24 84
- Serwisu bankowości internetowej https://www.online.citibank.pl
- Oddziałów Banku